Kurumsal Bakım Anlaşması, yapılan anlaşmaya göre, günün her saatinde veya mesai saatleri içerisinde, Bilgisayar Donanımı, İçinde bulunan yazılımlar veya Bilgisayar Çevre Birimleri ile ilgili herhangi bir sorun meydana geldiğinde veya herhangi bir sorun meydana gelmemesi için, bilgisayarlara müdahale edilip, sorunların giderilmesi, gereken önlemlerin alınması hizmetlerini kapsar.
Kurumsal Bakım Anlaşması hangi hizmetleri kapsar ?
Anlaşma süresince 7/24 Network ve teknik desteğinin verilmesi
Anlaşma süresince, firmanın teknik problemlerine telefon ile desteğinin verilmesi
Teknik problemin devamı sürecinde gerekirse uzak bağlantı ile teknik desteğinin verilmesi, sonlanmayan çağrı durumunda müşteri lokasyonunda gidilerek problemlerin çözülmesi.
Tüm sistemlerin virus malware worm vb yazılımlardan korunması
Bilgisayarların ve çevre birimlerinin (monitor,yazıcı,tarayıcı,vs) donanımsal desteğinin verilmesi
Kurumsal Bakım Anlaşması Kapsam Planları;
1-) Genel Kapsam
Server, Bilgisayar, Notebook, Netbook, Pad, Nokta Vuruşlu Yazıcı, Renki Yazıcı, Laser Yazıcı, Tarayıcı, Laser Fotokopi, Fax, Switch, Modem, Yedekleme Ünitesi, Santral, Telefon, CCTV kapalı devre kamera ve diğer ekipmanları kapsamaktadır.
2-) Bilgisayar Kapsam
Server, Bilgisayar, Notebook, Netbook ekipmanlarını kapsamaktadır.
3-) Network Kapsam
Switch, Modem, Access Point, Router, Repeater, Fiber ve Bakır kablolama ekipmanlarını kapsamaktadır.
4-) Uzak Masaüstü ve Telefon ile yardım
Yerinde olmayan sadece uzak masaüstü ve telefon ile desteğini kapsar.
İşletmemiz alanında uzman kadrolara, bilgi birikimine deneyime sahiptir. Üstlendiği projelerde kalite standardını koruyarak proje yönetimi haritasını izleyen proje grubu müşteri, alt yüklenici, finans ve yönetim birimleri arasında ki koordinasyonu eksiksiz bir şekilde sağlayarak,projelerin sözleşmede belirlenmiş sürede, tanımlanmış bütçe içerisinde doğru kaynakların kullanılması suretiyle ve en kısa sürede tamamlanmasını amaçlamaktadır.