Helpdesk Bilgisayar Yönetimi; sistemimizde bizimle anlaşmış işletmenin bütün donanımının envanterini yapar ve birer numarayla etiketleme yaparız. Önceden tanımlanan bilgisayarlara kullanıcıların web sitemize ticket açması ile personelimiz uzak masaüstü bağlantı kurar ve sorunu çözer.
Ayın sonunda firma bilgi işlem yetkilisine raporlanır.Helpdesk Bilgisayar Yönetimi sistemi bakım onarım anlaşma kapsamının alt başlığıdır. Bakım onarım anlaşması yapılmaksızın tek de satın alınabilir.
Bu hizmet kapsamında destek süre prensibi 5/8’dir. (Hafta arası mesai saatleri içi) Destek hizmeti izinli uzaktan erişim ile sağlanmaktadır. Yerinde destek ihtiyacı olduğu durumlar ayrıca ücretlendirilmektedir. Tüm versiyon yenileme ve yazılım güncelleme hizmetleri bu kapsamda ücretsiz sağlanmaktadır.
Bu hizmet ile zamanın çok değerli olduğu teknoloji çağında sorunlarınızı sadece bir kaç dakika içerisinde çözüyoruz. Helpdesk bilgisayar yönetimi, uzak masaüstü destek hizmeti, bakım anlaşmalı hizmetler kapsamının içerisinde de verilmektedir. Bu kapsamda sözleşmeli müşterilerimizi kapsamaktadır.
Yerinde müdahale gereksinimi firma yetkilimiz tarafından firma temsilcisine iletilir. Firma temsilcisinin onayının ardından eyleme dönüşür. Eylem sırasında kullanılan yol, konaklama gibi giderler müşteriye fatura edilir.
Helpdesk bilgisayar yönetimi kapsamında müşterilerimiz ayrıca telefon, e-mail ile de destek alabilmektedir. Destek hizmeti izinli uzaktan erişim ile sağlanmaktadır. Öncelikli olarak sorunlara uzaktan müdahale edilir. Yerinde destek gerektiği durumlarda; iş, servis planına alınarak, teknik ekip müşteri lokasyonunda sorunu gidermek üzere bulunur.
Bu hizmet kapsamında destek süre prensibi uzaktan destek hizmetleri için 5/8’dir. (Hafta arası mesai saatleri içi) destek paketi kapsamında müşteride tarafımızdan temin edilen bir cihazda oluşabilecek arızada, ürün arızası giderilene kadar yerinde yedek ürün konumlama hizmeti de sağlanmaktadır. Tüm versiyon yenileme ve yazılım güncelleme hizmetleri bu kapsamda ücretsiz sağlanmaktadır.
Arıza Tesbit ve Donanımsal Değişiklik (firma yetkilimiz tarafından firma bilgi işlem yetkilisine iletilir. Firma bilgi işlem yetkilisinin onayının ardından eyleme dönüşür.)
Bazı talep ve işlevler destek anlaşması olsa bile ayrıca ücretlendirilerek uygulanmaktadır. Bu talepler aşağıda belirtilmiştir;
Yeni cihaz kurulumları (Kart, IP Telefon, Gateway vb) Standartta olmayan özel konfigürasyon talepleri, Özel uygulama geliştirme ve farklı uygulamalarla entegrasyon talepleri, Taşınma sebebiyle sistem taşıma ve kurulum, Müşteriden kaynaklı bir sebeple sistemin yeninden kurulması, Donanım upgrade işlemleri, Garanti kapsamı dışında donanım ve/veya yedek parça değişiklikleri, Anlaşılan destek paketi kapsamı dışında veya sözleşme lokasyonu dışındaki bir yer için yerinde müdahale talepleri, Anlaşma kapsamında olmadığı halde yedek ürün temini bu kapsamda ele alınır.